chat

Utolsó kommentek

  • nori.bb: Nem csalódtam benned :) Még mindig hihetetlen jól írsz . Kíváncsian várom a kövi részt :) (2011.03.29. 13:31) 13#
  • Tunde91: Drága Vikim! :) Ez a történet egyszerűen fantasztikus!!! Már most imádom ezt a Tom-karaktert... Ko... (2011.02.28. 16:57) 12#
  • Tunde91: Drága Vikim! Annyira szeretnivaló ez a Tom karakter a maga nemtörődömségével, lazaságával, azzal,... (2011.02.10. 16:55) 5#
  • Tunde91: Drága Vikim! Imádom ezt a fajta csipkelődő humort, ami áthatja a részt :) Tom mérhetetlen egoizmu... (2011.02.10. 16:44) 4#
  • Tunde91: Drága Vikim! Egyre ismétlem magam, de nem tudok mit tenni.. ez is egy tökéletes rész lett! Tom mu... (2011.02.10. 16:37) 3#
  • Utolsó 20

15#

2011.04.23. 17:55 | ria.84 | Szólj hozzá!

 -          Tom! – fordult felém és a víz felé mutatott.

-          Mi az? – sétáltam oda.

-          Itt vannak a delfinjeid. – suttogta.

-          És miért suttogsz?

-          Mert, ha az őrült turisták meghallják, mindegyik idetömörül, és nem tudsz fotózni.

-          Köszönöm. – hálálkodtam pár percen belül már másodszor és gépemet kiszabadítva tokjából, már kattintgattam is.

-          Gyönyörűek. És szabadok. – figyelte őket álmodozva.

Felé fordultam és azonnal elkapott az ihlet. Ahogy hajának fényes tincseivel játszadozott a szél, ahogy a nap megcsillant puha fehér bőrén, egyszerűen ellenállhatatlan vágy lett úrrá rajtam.

-          Megengeded, hogy lefotózzalak?

-          Ha megígéred, hogy törlöd, ha nem leszek megelégedve magammal.

-          Meg leszel. – bíztattam és már nyomtam is le az exponáló gombot.

Zavarba jött, és édes mosoly ült ki arcára, amit egy apró mosolygödör tett még tökéletesebbé.

-          Megnézed? – tartottam felé gépemet.

-          Naná. – hajolt közelebb.

-          Tetszel magadnak?

-          Nagy beképzeltségre vallana, ha azt mondanám, hogy ezek fantasztikus képek lettek?

-          Te gyönyörű vagy és ez a munkám. A kettő megfelelő kombinációjából csak fantasztikus képek születhetnek.

-          Most nekem bókoltál, vagy magad futtattad?

-          Kicsit mindkettő.

Ismét a víz felé fordult és a távoli szigetet vizsgálta szemeivel.

-          Ide nők nem tehetik be a lábukat. Kolostorok és papok szigete. – magyarázta prospektusból bemagolt szövegét.

-          Sosem fogom ezeket megérteni. Mekkora elhivatottság kell ehhez?

-          Ha születésedtől fogva nem tudod, milyen a szex, akkor sosem fog hiányozni.

-          Ebben nem hiszek.

-          Nekem inkább a magányosan való megöregedés a felfoghatatlan. Pár nélkül, család és gyerek nélkül.

-          Az a kislány…

-          Sophie? A nővéremé. – válaszolt még fel sem tett kérdésemre. – Vártam, mikor térünk ki rá. Láttad volna az arcod, mikor megláttad őt.

-          Meglepett. De mivel nincs itt veled, sejtettem, hogy nem a tiéd.

-          Előbb egy normális pasi kéne. – sóhajtott.

-          Tudod egész jó vagyok testbeszédben és bocs, ha tolakodó vagyok, de összeraktam pár dolgot.

-          Hallgatlak. – nézett rám kíváncsian.

-          Tegnap egy pasival beszéltél telefonon, és nem tűntél túl feldobottnak. Aztán a húgod közölte, hogy rossz kedved van és most ez a világ gondja a válladon sóhaj tette fel a pontot az i-re.

-          Utálom, ha meg akarnak fojtani egy kapcsolatban, így tegnap ki is léptem belőle.

-          Hisztizett, mert nélküle nyaralsz?

-          Az nem kifejezés. Hogy képzelem, hogy nélküle nyaralok, és a testvéremet választom. Ja és tuti, hogy itt összeszedek valakit, amiről ő úgysem szerez majd tudomást. De fogalmam nincs, miért mondom el ezt most neked.

-          Mert a személyes varázsom észrevétlenül kebelezett magába.

-          Ugye nem csak azért vagy ilyen, mert azt hiszed, rávehetsz a fotózásra?

-          Nem csak. – feleltem mosolyogva. – Meglepően jó társaság vagy. Nem nagyon szoktam nővel ennyit beszélgetni az öcsém barátnőjén kívül.

-          Van egy öcséd?

-          Ikertestvérek vagyunk. Ő a jobbik felem, a lelkiismeretem.

-          Hogyhogy nem jött el veled?

-          Lenával akarnak majd nyaralni menni egy hónap múlva és nem maradt több szabadsága.

-          A felnőtt élet. – suttogta egy sóhaj után.

-          Tényleg, nem is tudom, te mit dolgozol.

-          Díszlettervező vagyok.

-          Rajzolsz, festesz, látványt álmodsz.

-          Pontosan. – bólogatott derűs arccal, mintha a szájából vettem volna ki a szavakat.

-          Szóval mindketten művészek vagyunk és a kisebbik testvérünkkel élünk.

-          Hm, mennyi közös tulajdonság.

-          Biztos akad még.

Úgy éreztem, kicsit le kell állnom. Nem bókolhatok tovább, nem éreztethetem tovább, hogy többet akarok egy fotózásnál. Nem közölhetek téves jeleket. Még a végén elijesztem, vagy a másik végletet érem el, de mindkettőnek az az eredménye, hogy nem kapom meg az áhított fotóimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ria-fictions.blog.hu/api/trackback/id/tr822850130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása