chat

Utolsó kommentek

  • nori.bb: Nem csalódtam benned :) Még mindig hihetetlen jól írsz . Kíváncsian várom a kövi részt :) (2011.03.29. 13:31) 13#
  • Tunde91: Drága Vikim! :) Ez a történet egyszerűen fantasztikus!!! Már most imádom ezt a Tom-karaktert... Ko... (2011.02.28. 16:57) 12#
  • Tunde91: Drága Vikim! Annyira szeretnivaló ez a Tom karakter a maga nemtörődömségével, lazaságával, azzal,... (2011.02.10. 16:55) 5#
  • Tunde91: Drága Vikim! Imádom ezt a fajta csipkelődő humort, ami áthatja a részt :) Tom mérhetetlen egoizmu... (2011.02.10. 16:44) 4#
  • Tunde91: Drága Vikim! Egyre ismétlem magam, de nem tudok mit tenni.. ez is egy tökéletes rész lett! Tom mu... (2011.02.10. 16:37) 3#
  • Utolsó 20

10#

2011.02.20. 17:06 | ria.84 | Szólj hozzá!

 -          Amy? – kérdeztem kételkedve.

-          Tom Kaulitz. – felelt, mintha bemagolta volna a nevem.

Odaúsztam lábai elé és alig bírtam betelni a látvánnyal.

-          Ugye tudod, hogy az illatod mindenkit idecsábít és a kisugárzásod, már az ajtóban ledönti az embert a lábáról?

Nevetett. Már megint rajtam nevetett.

-          Mi az?

-          Ez be szokott jönni?

-          Az őszinteség a legcélravezetőbb.

-          Egy alkalmi szexhez a naplementében?

-          Ott a pont. – ismertem el, majd kikapaszkodtam és felültem mellé. – Szóval mond el, hogy lehet ez.

-          Mégis mi?

-          Te és én itt.

-          Ezt nem hiszem el. – nézett maga elé hatalmas felfedezést téve fejében. – Hogy lehettem ilyen barom?

-          Oké, most nagyon kíváncsivá tettél.

-          Mennem kell. – pattant fel.

-          Most hova mész?

-          Van egy kis dolgom. Örültem, Tom. – viharzott el apró tócsákat hagyva minden egyes lépte után.

Amíg felért az emeletre és odatalált a szobájukhoz, átértékelte a dolgokat és taktikát váltott.

-          Ez gyors volt. – állapította meg Amanda az ablakban állva.

-          Itt hagytam a telefonom.

-          Milyen a víz?

-          Kellemes. Te miért állsz még mindig az ablakban?

-          Csak nézelődöm.

-          Aha. Hát jó. Nem jössz fürdeni?

-          Most nem.

-          Te tudod. Mindenesetre köszönöm.

-          Mit?

-          Hogy eljöttünk egy közös tesós nyaralásra. Jó ötlet volt.

-          Szerintem is.

-          Na szia. – hagyta ismét magára húgát és amint a folyosóra lépett már nyomta is a hármas gyorshívót a mobilján.

-          Szia! – köszöntötte nővére.

-          Ezt nem fogod elhinni.

-          Mi történt?

-          Amanda kis terve, hogy csak mi ketten, mert olyan sokat köszönhet nekem, jöjjünk el nyaralni apu számlájára. Nevetséges! Tudod miért jöttünk ide? Tudod ki nyaral még pont most, pont itt?

-          Muszáj találgatnom?

-          A fotós pasi.

-          Nee!

-          De bizony. Tuti, hogy azért vagyunk itt, ez nem lehet véletlen.

-          Tehát még nem beszéltél Amandával.

-          Nem. Tommal találkoztam a medencénél, de mire felértem Amandához, aki az ablakban ácsorogva lesi mikor érkezik Tom a szállodánkba, meggondoltam magam. Én nem segítek neki ebben. Megvárom, míg bevallja magától.

-          Vajon mi a terv? Leveszi Tomot a lábáról, aki majd egy jól jövedelmező munkát ajánl neki cserébe?

-          Nem tudom mi a terve, de most nem is érdekel. Én jól fogom érezni magam.

-          De azért maradj tisztességes távolságon belül.

-          Figyelek. Nem hagyom, hogy baromságot csináljon.

-          Bár ott lennék veletek, ez jó bulinak ígérkezik.

-          Jövőre te jössz el vele. Na még mindig itt van.

-          Ki?

-          Tom, a medencénél.

-          Most kerülni szándékozod?

-          Van egy olyan érzésem, hogy esélytelen próbálkozás lenne.

-          Nyaralsz hugi, használd ki az adottságaid.

-          Szia. – rázta le most már abszolút nem kételkedve abban, hogy ő maga az egyedüli normális nő a családjában.

-          Szia. – nevetett nővére és le is tették a telefont.

Gyönyörű volt. Telefonált, szemeit forgatta félmosollyal az arcán és felém közeledett. Stílusosan, ám kicsit megjátszósan egy koktélt szürcsölgettem a szobához járó hatalmas napágyon.

Nem akart elkerülni, leült a mellettem lévőre.

-          Elnézést, ha túl udvariatlannak tűntem az előbb. – szólt azonnal hozzám.

-          Jobban fájt, amikor leoltottad az őszinte vallomásomat.

-          Ami minden nemű hátsó szándék nélkül kívánkozott ki belőled?

-          Természetesen.

-          Akkor köszönöm.

-          Iszol velem valamit?

-          Nem tűnne túl bénának, ha a te csajos koktélod mellé egy hideg csapolt sört kérnék? – mosolygott gyermekded gonoszsággal.

-          Azt hiszem, én is lecserélem. – nyugtáztam észrevételét és már intettem is a rohangáló pultos fiúnak. – Two beer, please. Big Mythos.

-          És te egyedül vagy itt?

-          Igen. Az öcsémmel akartam, de nem tudott elszabadulni a munkából.

-          Ismerős. – dőlt hanyatt és tisztán kihallottam a hangjából, hogy a pár perc, amire eltűnt, eléggé felhúzta.

-          Te nem egyedül jöttél, ha jól gondolom.

-          Amandával. És maradjon köztünk, de erős a gyanúm, hogy nem véletlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ria-fictions.blog.hu/api/trackback/id/tr152675003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása